۱۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان گیلان آزاد شدند

0 46

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد به‌همت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان آزاد شدند.

عصر کاسپین/ سرهنگ پاسدار عباس حسینی امروز در جمع خبرنگاران از آزادی ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای طرح احسان و نهضت تعاون، ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و مشارکت ستاد دیه استان آزاد شدند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تداوم همدلی و کمک مومنانه به افراد آسیب‌دیده خاطرنشان کرد: آزادی چند نفر از زندانیان با جرایم غیرعمد از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح احسان و نهضت تعاون در گیلان اجرا می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: با بخشودگی بخشی از بدهی آن‌ها توسط شاکیان، این ۱۸ زندانی که به‌دلیل جرایم غیر عمد در زندان بودند همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند.
وی با بیان اینکه مرحله دوم نهضت احسان و تعاون با هدف حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا در استان گیلان آغاز شده است تصریح کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با وجود مشارکت در مرحله دوم نهضت احسان و تعاون، تلاش برای آزادی زندانیان غیرعمد را نیز در برنامه کاری خود دارد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به مبلغ پرداخت شده برای آزادی این ۱۸ زندانی با جرایم غیرعمد ابراز داشت: برای آزادی این تعداد از زندانیان حدود یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جمع‌آوری و پرداخت شد.

حسینی به ضرورت کمک خیران برای آزادی دیگر زندانیانی که به‌دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند اشاره کرد و بیان داشت: هنوز تعدادی از افراد به‌دلیل بدهی مالی و جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به‌سر می‌برند که با کمک مردم و خیران می‌توان زمینه آزادی و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌ را فراهم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =