۳۶۸ هزار دانش‌آموز گیلانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

0 44

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۶۸ هزار دانش‌آموز گیلانی سال تحصیلی جدید را در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز کردند.

عصر کاسپین/ محمد رحمتی صبح امروز در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور استاندار گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس و دانش‌آموزان در دبیرستان شاهد دخترانه آیت‌الله بهجت رشت برگزار شد اظهار داشت: ۳۶۸ هزار دانش‌آموز گیلانی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تعداد نوآموزان ثبت‌نام شده در دبستان و پیش‌دبستانی‌های استان اظهار داشت: امسال حدود ۳۱ هزار و ۹۷۱ نوآموز دبستانی و ۲۷ هزار و ۲۴۶ پیش‌دبستانی ثبت‌نام کردند.

رحمتی با بیان اینکه بیش از ۳۶۸ هزار دانش‌آموز گیلانی سال تحصیلی جدید را در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز کردند ابراز داشت: این تعداد دانش‌آموزان در ۳ هزار و ۸۵۷ مدرسه تحصیل تحصیل می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: با وجود تمام مشکلات در سال تحصیلی جدید اما امیدواریم که با کمک و همکاری استاندار گیلان، سایر مسئولان استانی و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این سال تحصیلی را به‌خوبی سپری کنیم.

رحمتی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید امسال با شرایط ویژه‌ای آغاز می‌شود عنوان کرد: امسال در شرایط متفاوتی قرار داریم اما خانواده‌ها اطمینان خاطر داشته باشند زیرا تدریس و آموزش در مدارس در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با جایگاه معلمان و فرهنگیان در جامعه خاطرنشان کرد: ایشان در سخنان خود معلمان را به‌عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور معرفی کردند که جای افتخار دارد.

در بخش دیگری از مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید امروز، پیام محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش توسط جابر اخلاقی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان قرائت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + هفت =