۹ پروژه گردشگری و صنعتی در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

0 82

استاندار گیلان امروز با حضور در منطقه آزاد انزلی ۹ پروژه در حوزه گردشگری، صنعتی و تولیدی را افتتاح کرد.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع استاندار گیلان امروز در سومین روز از هفته دولت با حضور در منطقه آزاد انزلی ۹ پروژه در حوزه گردشگری، صنعتی و تولیدی را افتتاح کرد.

گفتنی است یکی از واحدهای افتتاح شده توسط استاندار گیلان یک واحد صنعتی بسته‌بندی محصولات غذایی است که ۱۵۰ میلیارد ریال برای آن سرمایه‌گذاری شد و در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

همچنین واحد بومگردی در روستای گلشن منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۹۳۰ مترمربع نیز توسط استاندار گیلان افتتاح شد.
از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز استاندار گیلان می‌توان به افتتاح ۳ باب انبار سرپوشیده در مجتمع بندری کاسپین، واحد تولید کمپرسور، خط تولید ماسک سه لایه پرستاری، واحد صنعتی برش و بسته‌بندی کاغذ، طرح توسعه تولید فلزهای فرم دهی شده و واحد فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد.

برای افتتاح ۷ پروژه مذکور بیش از ۴۳۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و پس از بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه آزاد انزلی برای ۲۴۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

طبق اعلام استاندار گیلان امسال هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

از این میان هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان پروژه توسط بخش خصوصی در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

میزان اعتبار پروژه‌های عمرانی هفته دولت امسال در گیلان نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + سیزده =