دستگیری ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در گیلان / ‌پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد

0 49

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در استان گفت: این افراد به‌جرم نزاع دسته جمعی و ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری ۱۹ نفر از اراذل و اوباش در رشت و سیاهکل خبر داد و اظهار داشت: این افراد به‌جرم نزاع دسته جمعی و ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اقدامات قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش در سطح گیلان خاطرنشان کرد: هفت نفر از اراذل و اوباش در شهرستان‌های رشت، لنگرود، انزلی و سیاهکل به‌جرم ایجاد نزاع و درگیری دستگیر شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه در مجموع ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی توسط ماموران پلیس دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند ابراز داشت: شناسایی و دستگیری این افراد در راستای برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی جامعه انجام شد.
وی اخلال در نظم و امنیت و ایجاد رعب برای شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی استان اعلام و افزود: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام به آنها را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دیگر اقدامات قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان اظهار داشت: در این راستا ۷۱ واحد صنفی و پاتوق اوباش در استان بررسی و ۴ مورد نیز پلمپ شد.

سردار ملکی از کشف هشت تیغه قمه و چاقو ضامن‌دار در حین شناسایی و دستگیری متهمان مذکور خبر داد و ابراز داشت: جلوگیری و برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت عمومی نیازمند تعامل و حمایت‌های همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مربوطه و مشارکت آحاد جامعه است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به‌مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند و افزود: تعدادی از اراذل و اوباش با استفاده از فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خشونت‌آمیز می‌کنند که یک معضل اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به ضرورت رصد و پایش مداوم فضای مجازی و حقیقی خاطرنشان کرد: پلیس با پایش فضای مجازی و حقیقی، اجازه فعالیت و عرض اندام این افراد را در گیلان نخواهد داد و ماموران پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 1 =