فرمانده انتظامی استان گیلان: «پلیس گمرک بنادر» در آستارا مستقر می‌شود

0 77

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: تفاهم‌نامه‌ حضور پلیس گمرک بنادر شکل گرفته و به‌زودی در آستارا مستقر می‌شود.

عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی و در جمع خبرنگاران بر استفاده بیشتر لز ظرفیت‌های بندرانزلی تاکید کرد و اظهار داشت: بندرانزلی ظرفیت‌های خوبی در حوزه صادرات و واردات دارد که نیاز است مسئولان با اتخاذ برنامه‌های درست از آن بیشتر بهره گیرند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به استقرار پلیس گمرک در منطقه آستارا خاطرنشان کرد: پلیس گمرک برای مقابله با قاچاق کالا و تقویت بعد نظارتی نقش مهمی دارد از این رو این اتفاق مثبت قابل تقدیر است‌.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای با محوریت حضور پلیس در گمرک بنادر منعقد می‌شود بیان کرد: افزایش ۵۰ درصدی واردات و صادرات کالا در بندرانزلی نشان دهنده پتانسیل بالای آن در شرایط سخت تحریمی است.
سردار ملکی با اشاره به نقش موثر مجتمع بندری انزلی در حوزه واردات و صادرات کالاهای استراتژیک بیان داشت: توسعه اقتصادی استان گیلان و درنهایت کشور از طریق توجه بیشتر به ظرفیت‌های بندرانزلی ممکن است.

فرمانده انتظامی استان گیلان به نقش موثر بندرانزلی در شرایط بحرانی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید از پتانسیل‌های مختلف این بندر بیشتر استفاده شود عنوان کرد: بندر انزلی در شرایط تحریمی نقش مهمی برای ارتقاء اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ حضور پلیس گمرک بنادر شکل گرفته و به‌زودی در آستارا مستقر می‌شود تصریح کرد: تعامل پلیس با مسئولان بنادر و توجه بیشتر به ظرفیت‌های آن و جذب سرمایه‌گذاران باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − دو =