محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس اعمال می‌شود

0 31

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های گیلان روان است.

عصر کاسپین/ سرهنگ جاور صفاری از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات و اربعین حسینی، محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه به‌مناسبت اربعین حسینی و تعطیلات پیش رو محدودیت ترافیکی برای برخی از ماشین‌های سنگین اعمال می‌شود افزود: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ وجود دارد و برخی از ماشین‌های سنگین حق تردد در این ساعات در محور یاد شده را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه انواع کامیون و تریلر از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۸ مهرماه حق تردد در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس را ندارند تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی شامل خودروهای حمل مواد سوختنی و مواد فاسد شدنی نمی‌شود.
صفاری با اشاره به وضعیت فعلی جاده‌های استان گیلان از حیث میزان ترافیک و شرایط عبور و مرور خاطرنشان کرد: در حال حاضر جاده‌های استان گیلان ترافیک عادی و روان دارند و هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تردد و عبور و مرور خودروها تا این لحظه گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا به‌دلیل بارندگی و لغزندگی جاده‌ها تصادفات شدید در جاده‌های استان اتفاق افتاده است یا خیر گفت: تاکنون گزارشی در این‌باره نشده است اما از رانندگان می‌خواهیم که با توجه به شرایط جوی مسائل ایمنی را رعایت کنند.

وی از رانندگان خواست که با رعایت سرعت مطمئنه از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کنند و به عابران پیاده نیز توجه داشته باشند و ابراز داشت: از رانندگان و مسافرانی که قصد ورود به گیلان دارند درخواست داریم که با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی از انجام هرگونه رفتار پرخطر حین رانندگی خودداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 11 =