کمبود تجهیزات راهداری در شهرستان‌های گیلان؛ تکمیل پل املش نیازمند ۱۴ میلیارد تومان اعتبار است

0 12

مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به کمبود تجهیزات راهداری در شهرستان‌های استان گفت: تکمیل پل کیازنیک املش نیازمند ۱۴ میلیارد تومان اعتبار است.

عصر کاسپین/ فریبرز مرادی امروز در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان املش با بیان اینکه بازسازی پل کیازنیک این شهرستان به ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اظهار داشت: این پل در سیل سال ۹۷ کاملاً تخریب شده بود و هم‌اکنون نیز روند بازسازی آن ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: برای تکمیل پل کیازنیک املش ۵ میلیارد تومان و برای پل کشاورز کیارود رانکوه نیز ۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است و امیدواریم که در موعد مقرر بتوانیم روند بازسازی آنها را تکمیل کنیم.

فرماندار شهرستان املش نیز در این جلسه با اشاره به بارش باران بی‌سابقه در این شهرستان و وهرد آمدن خسارت زیاد به زیرساخت‌ها و ابنیه عنوان کرد: بارش ۴۰۰ میلیمتر باران در ۱۸ ساعت خسارات زیادی را به کشاورزان منطقه وارد کرد.
محمد رنجبر از اقدامات مسئولان استانی برای تخصیص اعتبار لازم جهت ساخت و بازسازی پل‌های تخریب شده این شهرستان از جمله پل کیازنیک املش و پل کشاورز و لرداسرای رانکوه خبر داد و گفت: از مسئولان درخواست داریم که برای تکمیل پل کیازنیک با ما همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه عدم تکمیل و احداث پل کیازنیک املش تا قبل از پایان امسال برای مردم شهرستان و شهرستان‌های همجوار مشکل ایجاد می‌کند بیان کرد: تجهیزات راهداری املش به‌هیچ عنوان پاسخگوی نیازها نیست و مسئولان باید برای خرید تجهیزات مربوطه بیشتر با ما همکاری کنند.

فرماندار شهرستان املش به موقعیت جغرافیایی خوب این شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه املش جزو طولانی‌ترین راه‌های روستایی و ییلاقی گیلان است ابراز داشت: املش مناطق ییلاقی زیادی دارد اما اداره راهداری شهرستان تجهیزات لازم برای مواقع بحرانی را در اختیار ندارد.

رنجبر با گله‌مندی از وجود تنها یک دستگاه لودر در این شهرستان خاطرنشان کرد: این وضعیت به‌هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای شهرستان املش با لین وسعت و جمعیت نیست لذا از مسئولان استانی و کشوری درخواست می‌کنم که در خصوص تامین تجهیزات راهداری و حمل و نقل از جمله وسایل نقلیه راهداری مساعدت بیشتری کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سردی هوا و بارش برف و باران و ضرورت افزایش تجهیزات راهداری در این شهرستان تصریح کرد: مسئولان موظف هستند که تا آخرین لحظات رفع بحران در منطقه حاضر باشند و شانه خالی کردن از مسئولیت توسط اداره یا اشخاص پذیرفتنی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 3 =