بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان گیلان توزیع می‌شود

0 46

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان گفت: این بسته‌ها از محل موقوفات تهیه می‌شود.

عصر کاسپین/ حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در مراسم اجرای طرح مهر تحصیلی در رشت اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی از محل موقوفات بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح استان گیلان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه این بسته‌های لوازم‌التحریر برای توزیع در اختیار مجموعه آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۷۰ بسته بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و ۱۳۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه توزیع می‌شود.

علیزاده ارزش کلی این بسته‌های لوازم‌التحریر را ۴۸۰ میلیون ریال و هر بسته را ۹۶۰ هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت: کسانی‌که در سطح شهرستان‌ها نیازمند دریافت این بسته‌ها هستند با کمک ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌ها شناسایی شدند که بسته‌ها بین آن‌ها توزیع می‌شود.
وی با اشاره به محتوای این بسته‌های لوازم‌التحریر گفت: بسته‌های تهیه شده شامل کوله مدرسه با تمثال سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، سه جلد دفتر ۱۰۰برگ فنری، یک جلد کلاسور ۱۰۰ برگ، چهار عدد خودکار و پرگار، دو عدد مداد، یک عدد مداد اتود و دیگر ابزار نوشتاری است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در مرحله نخست طرح مهر تحصیلی ۶۰ بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و ۱۱۰ بسته برای دانش‌آموزان دوره متوسطه درنظر گرفته شد تصریح کرد: ارزش این بسته‌های اهدایی ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

علیزاده افزود: موقوفات آقا سیدجنید سیاهکوچه، میرمرادی و موقوفه سیدجلال‌الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه، ناصرقلی‌خان امجدالدوله، حاج صالح نویدی و آقا سید‌ابراهیم گوراب زرمیخ صومعه سرا، اسماعیل گواهی شهرستان تالش و عبدالعلی لنکرانی و ساداتی رشت از جمله موقوفاتی هستند که دارای نیات کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستند.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه، صومعه‌سرا و تالش خاطرنشان کرد: این بسته‌ها از محل درآمد موقوفات تهیه و در مرحله نخست طرح مهر تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 1 =