در ستاد ساماندهی جوانان لاهیجان مطرح شد: ضرورت توجه به اشتغال، تسهیل ازدواج و توجه به مطالبات جوانان

0 37

یونس محمودی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان لاهیجان، این قشر را یکی از عناصر مهم و تصمیم ساز جامعه انسانی و اسلامی دانست و گفت: جوانان محور و پایه ی تصمیمات کلان ملی، استانی و شهرستانی می باشند.

عصر کاسپین/ محمودی جوانان نخبه و مخترع را مایه فخر قلمداد کرد و افزود: این قشر از جامعه موجبات سربلندی مردم را فراهم می کنند.

وی به جوان باوری و جوان گرایی در شهرستان لاهیجان تاکید کرد و افزود: حفظ و جایگاه و پرداختن به مطالبات آنها در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

محمودی ایجاد اشتغال و تسهیل در حوزه ازدواج را از اولویت های ستاد ساماندهی جوانان دانست و افزود:
شناسایی و تحلیل خلأهای موجود‌ کمکاری ها و کارهای مغفول از وظایف اعضای ستاد است.

وی به تاکیدات رئیس جمهور و استاندار گیلان در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: لاهیحان به خود میبالد که جوانانش توانستند در حوزه های فناوری، مهندسی، پزشکی و غیره بدرخشند و حائز رتبه های تک رقمی و برتر کنکور شوند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: امیدواریم تا در حد توان و امکان در خدمت مردم و جوانان شهرستان لاهیجان باشیم.

محمودی به منابع سرشار و غنی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جوانان هدفمند و مدیران توانمند می توانند به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.

وی به تشکیل مجمع خیرین لاهیجان با محوریت جوان باوری در آینده ای نزدیک تاکید کرد و اذعان داشت: بانک اطلاعاتی جوان لاهیجی در همه حرفه ها و مشاغل باید تدوین و تکمیل شود.

فرماندار لاهیجان فقدان آمار در تصمیم سازی ها را دلیل نتیجه گیری اشتباه دانست و افزود: برای هر رویدادی در شهرستان، ارائه گزارش مستند و آماری مبتنی بر واقعیت را از دستگاه مربوطه انتظار داریم.

محمودی نقش والدین را در تسهیل ازدواج جوانان پر رنگ بر شمرد و گفت: خانواده ها می توانند با تشویق ها، کاهش هزینه های ازدواج مانند جشن، جهیزیه، مهریه و غیره، فرزندان را به ازدواج ترغیب نمایند.

لازم به ذکر است در این جلسه از خلیل موسوی شطرنج باز ملی و بین المللی لاهیجانی توسط فرماندار لاهیجان تقدیر به عمل آمد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =