عاملان تیراندازی و نزاع دسته‌جمعی در خشکبیجار رشت دستگیر شدند

0 32

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و نزاع دسته‌جمعی در خشکبیجار شهرستان رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ سرهنگ علی رمضانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در بخش خشکبیجار رشت خبر داد و اظهار داشت: شهروندان با برقراری تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نسبت به وقوع این درگیری در خشکبیجار اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به دستگیری عوامل این درگیری در خشکبیجار خاطرنشان کرد: ۴ نفر از عوامل اصلی این نزاع که اقدام به تیراندازی و نزاع دسته جمعی در خیابان امین‌آباد بخش خشکبیجار کرده بودند در یک عملیات ضربتی مورد شناسایی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.

رمضانی با اشاره به تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ پلیس تصریح کرد: عوامل این نزاع دسته جمعی به‌محض اینکه شهروندان با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس گرفتند از محل درگیری متواری شدند اما ماموران پلیس سرانجام در یک عملیات ضربتی آنها را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت علت این درگیری و نزاع دسته‌جمعی را مسائل خانوادگی و مالی اعلام کرد و ابراز داشت: متهمان ۲۸، ۲۳ و دو متهم ۲۵ ساله دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

پلیس گیلان جهت تأمین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان اجرای طرح ضربتی و برخورد قاطعانه را آغاز کرده است.

براساس اعلام نیروی انتظامی شهرستان رشت این شهر به‌لحاظ امنیتی در وضعیت خوبی قرار داد که این نتیجه تعاملات خوب بین نیروی انتظامی و سپاه در حوزه‌های مختلف است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 9 =