فرماندار لاهیجان در ستاد مبارزه با کرونا: هر مدیر و کارمندی که در شهرستان لاهیجان از ماسک استفاده نکند، برابر مقررات با او برخورد خواهد شد

0 42

یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان با تقدیر و تشکر از تلاش ها و فعالیت های کادر پزشکی و درمانی، گفت: جدیت، عزم و تلاش برای حل مشکلات اصلی الزامی می باشد.

عصر کاسپین/ وی تشدید پایش و نظارت بر اماکن را خواستار شد و گفت: هر زمان جان انسان در خطر باشد باید تصمیم جدی و قاطع گرفت.فرماندار لاهیجان به لازم الاجرا بودن دستورالعمل ها و آیین نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد و گفت:قوانین مصوب بدون هیچ اغماض و غفلتی باید اجرا شود.

محمودی به ممنوعیت هرگونه تجمع در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم عزاداری فقط با رعایت پروتکل ها و صدور مجوز ستاد مدیریت کرونا و به مانند عزاداری تاسوعا و عاشورا می باشد.

وی با قدردانی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در همراهی مسئولین برای حل مشکلات اشاره کرد و گفت: تضعیف دولت در شرایط فعلی، به صلاح اجتماعی نیست.

فرماندار لاهیجان به الزام استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: به مراجعه کنندگان به ادارات و نهاد ها که اصول اولیه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، خدمتی ارائه نشود.

محمودی خاطر نشان کرد: با متخلفان در هر اداره ای که مصوبات ستاد کرونا از قبیل استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را اجرا نکند، برخورد خواهد شد.

وی افزود: از مردم عزیز، شریف و دوست داشتنی لاهیجان می خواهیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده از ماسک استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 14 =