مالک جدید باشگاه داماش گیلانیان تعیین شد

0 85

اسماعیل حاجی‌پور طی قراردادی مالکیت باشگاه داماش گیلانیان را به سامان سهرابی واگذار کرد.

عصر کاسپین/ مالکیت باشگاه داماش گیلانیان عصر امروز از اسماعیل حاجی‌پور به سامان سهرابی منتقل شد تا پس از ۴ سال این باشگاه با یک مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

مطابق آنچه در صفحه رسمی این باشگاه درباره سابقه مالک جدید و جوان این باشگاه نوشته شده، اصلیت مالک جدید گیلانی عنوان شده است و گفته شده که وی مالک یک باشگاه گمنام به‌نام سامی اسپور در آنتالیا ترکیه است و به‌عنوان مدیربرنامه هم فعالیت می‌کند.

در چند ماه گذشته مدیریت این باشگاه چندین بار اعلام کرده بود که قصد تیم‌داری ندارد و حتی طی نامه‌ای اداره این باشگاه را به استانداری گیلان منتقل کرده بود که البته هرگز مورد پذیرش واقع نشد.
امتیاز تیم فوتبال داماش گیلانیان ۴ سال پیش توسط حاجی‌پور از سیروس رجاء مالک تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر در لیگ دسته دوم خریداری شد و موفق شد که سال گذشته به فینال جام حذفی ایران راه پیدا کند و در ادامه با خرید امتیاز تیم کارون اروند راهی لیگ دسته اول ایران شدند.

داماش امسال با قرار گرفتن در رتبه ۱۲ لیگ آزادگان توانست سهمیه گیلان را در این لیگ حفظ کند و سال آینده به‌همراه ملوان انزلی و چوکای تالش باید در این مسابقات به میدان برود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =