«مدیریت جهادی» کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی است

0 23

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مدیریت جهادی کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی است گفت: شهرستان شفت با سرانه‌های استاندارد فاصله زیادی دارد.

عصر کاسپین/ خلیل بهروزی‌فر زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه شهرستان شفت در لیست ۳۰ شهرستان محروم قرار دارد اظهار داشت: مردم این شهرستان با سرانه‌های استاندارد فاصله زیادی دارند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی محرومیت در شهرستان شفت زیبنده نیست و باید برطرف شود عنوان کرد: شهرستان شفت منطقه‌ای عالم‌پرور و ولایتمدار است و باید مردم آن از امکانات و زیرساخت‌های مناسب برخوردار باشند.

بهروزی‌فر کشاورزی، صنعت و گردشگری را از جمله برخی از ظرفیت‌های شفت در بخش اقتصادی دانست و با بیان اینکه سرمایه‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد تصریح کرد: معضل اشتغال و نبود فرصت‌های شغلی و مسکن تنها برخی از مشکلاتی است که در شهرستان شفت وجود دارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی در بخش تأمین و توزیع آب شرب روستایی و شهری را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: شهرستان شفت در بخش آب شرب مشکلات اساسی دارد و از سرانه‌های استاندارد فاصله بسیار زیادی داشته که باید سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه لازم است در بخش‌های آب سالم بهداشتی، برق، گاز و راه دسترسی خدمات زیرساختی لازم و بیشتری به شهرستان شفت اختصاص یابد خاطرنشان کرد: نوسازی و تقویت شبکه‌های برق و آب شرب در شهرها و روستاهای فومن و شفت از جمله مواردی است که برای حل آن پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تنظیم بازار عرضه وتقاضا در حوزه چای را نیز خواستار شد و با تأکید بر اینکه باید از این صنعت حمایت‌های لازم انجام شود تصریح کرد: ایجاد رغبت در بین کشاورزان و اینکه آنان بتوانند به راحتی محصول خود را عرضه کنند در شکوفایی صنعت چای اثرگذار است.

بهروزی‌فر چای و برنج را دو محصول استراتژیک استان گیلان دانست و با اشاره به اینکه حمایت از فعالان این دو عرصه باید توسط دولت جدی‌تر گرفته شود اظهار داشت: در راستای گرایش هر چه بیشتر بازار به سمت مصرف چای ایرانی باید ضمن حمایت از این صنعت، فرهنگ‌سازی لازم هم در بین مردم انجام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری را مؤید این نکته که ایشان به مسائل اقتصادی تأکید ویژه‌ای دارند دانست و عنوان کرد: تمام زمینه‌ها و پتانسیل‌های جهش تولید در کشور وجود دارد بنابراین با استفاده از داشته‌های داخلی تحقق این شعار ممکن می‌شود.

وی اصلی‌ترین رمز و کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را اعمال مدیریت جهادی با نگاه به نیروها و توانمندی‌های متخصصان داخلی تلقی کرد و گفت: مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مصمم است و امیدواریم با عمل به تکالیف قانون‌گذاری و نظارت به این هدف مهم جامه عمل بپوشانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 6 =