پزشک گیلانی” شهید مدافع سلامت” شد

0 68

«وحید نیک‌سرشت» پزشک متخصص قلب و عروق و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

عصر کاسپین/ «وحید نیک‌سرشت» پزشک متخصص قلب و عروق و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان که در کنار سایر کادر درمان استان برای حفط سلامت مردم و مداوای بیماران مجاهدت کرد با ابتلا به بیماری حاد تنفسی به شهادت رسید.

تاکنون ۲۶ نفر از کادر درمان استان گیلان اعم از پزشک و پرستار که مشغول خدمت به مردم و مداوای بیماران بوده‌اند که به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا و بیماری حاد تنفسی فوت جان خود را از دست دادند.

به گزارش تسنیم، استان گیلان یکی از نخستین استان‌هایی بود که درگیر ویروس کرونا شد و کادر درمان استان نیز از نخستین روزهای شیوع این بیماری با تمام وجود در خط مقدم این بیماری ایستادند و برای حفظ سلامتی مردم و بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
سهیل کیانفر و وحید منصف کسمایی متخصص طب اورژانس، علی شیخ‌مرادی، غلامرضا وثوقی‌کیا، نرجس خانعلی‌زاده و ناهید نوشاد از جمله نفرات کادر بهداشت و درمان استان گیلان هستند که در راه مبارزه با ویروس کرونا شهید خدمت شدند.

براساس آخرین آمار، شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۲۶ هزار و ۹۵۷ نفر رسید و ۳۰ استان کشدر همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا قرار دارند و استان گیلان نیز در وضعیت قرمز است.

ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان روز دوشنبه در پیامی درگذشت دکتر نیک‌سرشت را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + هجده =