در جلسه امروز شورای شهر رشت چه گذشت؟

0 22

ضرورت قانونی بودن ورود نیروهای جدید به شهرداری رشت و جلوگیری از تنش در شورا از مباحث مطرح شده در صد و هفتادمین جلسه شورای شهر رشت بود.

عصر کاسپین/ ضرورت ورود نیروهای جدید به مجموعه شهرداری رشت در چهارچوب قانون و جلوگیری از بروز هرگونه تنش در شورا از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در صد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت رمضانپور نرگسی در این حلسه ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ایران در طول این سال‌ها همواره مورد هجمه استکبار جهانی قرار گرفت.

احمد رمضان‌پور با بیان اینکه با وجود هجمه‌های مختلف دشمنان اما هرگز تسلیم دشمن نخواهیم شد ابراز داشت: ۱۳ آبان ماه به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد و در سال ۵۷، بسیاری از دانش‌آموزان در چنین روزی در راستای مبارزه با استکبار، راهپیمایی عظیمی را آغاز کردند.
استکبار به شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) است از طرفی در چنین روزی امام(ره) توسط رژیم پهلوی به ترکیه تبعید شدند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت ورود نیرو به شهرداری در چهارچوب قانون اظهار داشت: اعضای شورا در راستای جلوگیری از بروز هرگونه تنش باید در کنار یکدیگر باشند و با تعامل حرکت کنند.

محمدحسن علیپور با اشاره به برخی اقدامات پیرامون ورود نیروهای جدید به بدنه شهرداری رشت گفت: ورود نیرو به‌عنوان نگهبان، پاکبان و هر مسئولیتی باید در چهارچوب قانون بوده و حق مرخصی نیروهای شرکتی نیز باید با نظارت بیشتر اعمال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − شش =