فرمانده انتظامی گیلان: دستگیری ۲۱ نفر اراذل و اوباش در استان / برای مجرمان شناسنامه امنیتی صادر می‌شود

0 31

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان گفت: ۲۱ نفر از اراذل و اوباش در قالب این طرح در گیلان دستگیر شدند.
عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی عصر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری ۲۱ نفر اراذل و اوباش در گیلان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان، ۲۱ نفر از اراذل که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی افزود: افرادی که دستگیر شدند از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار هستند که همواره با نزاع، درگیری و شرارت سعی در ایجاد مزاحمت برای شهروندان داشتند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ملکی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح دو روزه برخورد با اراذل و اوباش در استان گفت: در این طرح از ۵۸ واحد صنفی محل تجمع اراذل و اوباش بازدید و ۴ واحد صنفی نیز پلمب شد البته یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز از متهمان مذکور کشف شد.
فرمانده انتظامی گیلان از احضار ۱۴۴ نفر اراذل و اوباش استان برای اخذ تعهد خبر داد و بیان داشت: همچنین ۲۷ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی نیز توسط پلیس شناسایی و برای آنها شناسنامه امنیتی ایجاد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه متهمان سابقه‌دار برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: میانگین سنی متهمان دستگیر شده ۲۴ تا ۳۲ سال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هجده =