نیروهای خدمات شهری شهرداری رشت در آماده باش کامل هستند/ شدت بارش امروز در رشت کم سابقه بوده است

0 24

نیروهای معاونت خدمات شهری، سازمان مدیریت پسماندها و مناطق پنجگانه رشت از شب پیش از بارندگی آماده باش بوده اند و تا پایان بارندگی هم آماده باش خواهند بود.

عصر کاسپین/ بابک رمضانی با اعلام این مطلب گفت: به دنبال پیش بینی هواشناسی همه نیروهای خدمات شهری برای کمک به شهروندان از شب پیش از بارندگی در حالت آماده باش بوده، تا هم اکنون مشغول فعالیت هستند و تا پایان بارش ها نیز آماده خدمت خواهند بود.

وی ادامه داد: این نیروها با جمع آوری برگهای درختان مسیرهای خروجی آب را باز نگه داشتند و مانع از خسارت شدید به شهروندان شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه به دنبال وزش باد از شب گذشته نیروهای زحمتکش شهرداری اقدام به پاکسازی معابر عمومی شهر از برگهای به زمین ریخته نمودند و با توجه به تداوم برگریزان در صبح امروز، این عملیات تا پیش از بارندگی هم ادامه داشته است تا مسیرهای خروج آب باز باشند.

وی ادامه داد: به دلیل بارش شدید در ۱۵ نقطه شهر آبگرفتگی مقطعی بین ۵ تا ۱۵ سانتیمتر داشته ایم که با فروکش کردن بارندگی و باز شدن کامل مسیرهای خروج آب این آبگرفتگی ها کاهش پیدا می کرد.

رمضانی خاطر نشان کرد: علت آبگرفتگی به دلیل ابعاد خروجی های آب معابر شهری بوده که با شدت بارش کم سابقه تناسب نداشته اند به طوری که هر زمان که از موج بارشها کاسته می شد، آبگرفتگی هم کاهش می یافت.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت سپس به اقدامات نیروهای شهرداری پیش از آغاز بارندگی هم اشاره کرد و گفت: نیروهای خدمات شهری مرکز و مناطق در طول شبانه روز گذشته بارها و بارها به پاکسازی برگریزان معابر پرداخته اند و اوایل صبح امروز هم که با شدت وزش باد پنج تنه درخت به زمین افتاد و در یک مورد یک خودرو آسیب دید و همچنین یک تیر برق نیز در خیابان رسالت به زمین افتاد نیروهای شهرداری به پاکسازی محل می پرداختند و به شرکت برق هم برای انجام اقدامات اصلاحی در زمینه سقوط تیر برق اطلاع داده شد.

رمضانی خاطر نشان کرد: نیروهای زحمتکش شهرداری رشت همچنان تا پایان بارندگی برای آسایش و رفاه شهروندان در حالت آماده باش و خدمت رسانی خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =