ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

0 33

استاندار گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد تنظیم بازار استان برای رفع نیازهای مردم گفت: ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در گیلان تشکیل می‌شود.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع امروز در نشست مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سه قوه کشور در عین داشتن استقلال، با یکدیگر تعامل و همکاری جهت پیشبرد امور دارند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر همکاری همه قوا با دولت به جهت مسئولیت اجرایی سنگین آن تاکید دارند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید از تمام فرصت‌های باقیمانده به نحو احسن جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم استفاده شود تصریح کرد: باید با کنار گذاشتن اختلافات تنها برای عزت کشور و مردم کار کنیم زیرا دعوای سیاسی نتیجه‌ای جز تزریق ناامیدی به جامعه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نزاع سیاسی و اختلاف عقیده بین مسئولین نباید به عرصه عمومی کشانده شود خاطرنشان کرد: باید همدلی و وحدت جهت ارتقاء امنیت و اقتدار کشور و استان‌مان را بیش از پیش حفظ کنیم.
نماینده عالی دولت در گیلان حفظ وحدت را عامل مهم توسعه استان دانست و ابراز داشت: در شرایطی که دشمن کشور ما را ناجوانمردانه تحریم کرده است باید با وحدت و انسجام بر مشکلات فائق آییم و با بردباری و عزتمندانه حقانیت خود را به دنیا نشان دهیم.

وی با بیان اینکه ما برنامه‌های خود را به هیچ اراده خارجی پیوند نمی‌زنیم عنوان کرد: این برنامه‌ها به اصول و توانمندی داخلی ما گره خورده و زنجیره آن با تغییر دولت‌های بیگانه، گسسته نمی‌شود.

زارع با اشاره به اینکه دولت با تمام توان در دوران شیوع کرونا در جهت به حداقل رساندن آسیب‌ها حرکت کرده است افزود: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از اقدامات ستاد و کمیته‌های ذیل آن و عملکرد کادر درمان قدردانی کردند و آن را جهاد فی سبیل‌الله دانستند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبری، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا توسط تمام مجموعه‌ها اجباری است گفت: وجود همدلی بین مسئولان و جامعه الگویی از موفقیت است که باید در همه موضوعات به‌عنوان یک راهبرد در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان برای رفع نیازهای مردم و تامین کالاهای اساسی، برنامه‌ریزی عملیاتی دارد بیان کرد: تشکیل ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در گیلان در دستور کار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =