فرماندارلنگرود در بیست و دومین جلسه ستاد مبارزه با کرونا: تعطیلی یک هفته ای بازار جمعه لنگرود/ حفظ سلامتی اولویت اول در تمامی تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است

0 37

« مهندس حیدری » در بیست و دومین جلسه ستاد مبارزه با کرونا که امروز ( یکشنبه، ۱۸ آبان ) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه سلامتی امری مهم و ضروری است، گفت: حفظ سلامتی و جان مردم اولویت اول در تمامی تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.

عصر کاسپین/ فرماندار شهرستان لنگرود افزایش شیب بیماری کرونا را زنگ خطر دانست و اظهار کرد: همه باید علاوه بر زدن ماسک، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مهندس حیدری با بیان اینکه لغو مناسبت های مهم به جهت حفظ سلامتی مردم است از تعطیلی یک هفته ای بازار جمعه لنگرود خبر داد و گفت: بازارچه ملاط، باشگاه ها و سالن های ورزشی و هرگونه مراسمی در مساجد تا اطلاع ثانوی ( یک هفته) تعطیل است.

وی از همکاری مردم و بازاریان در رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: تمام امور پیشگیرانه نیروهای نظامی، انتظامی، جمعیت هلال احمر( آمران سلامت) و …… هم ستودنی است و همه افراد باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =