فرماندار لاهیجان خبر داد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لاهیجان برگزار نمی‌شود

0 21

با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لاهیجان نخواهیم داشت و فقط به صورت تجمع در میدان وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

عصر کاسپین/ یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: مقبولیت و مشروعیت انقلاب اسلامی برای همگان و حتی دشمنان این نظام، پر واضح است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست با حمایت و هدایت حضرت امام (ره)، انقلابی بی بدیل و بی نظیر را پرورش داده و به جهان صادر کنند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان، انقلاب اسلامی را دارای مبانی و اعماق دینی، فکری، فرهنگی و ارزشی دانست و گفت: هر ساله به مناسبت های مختلف، با قوت و شدت از ابعاد انقلاب اسلامی صیانت و دفاع می کنیم.

محمودی با بیان اینکه به دشمنان ثابت خواهیم کرد که این انقلاب دارای ماهیت اصلی است، گفت: دشمنان تلاش می کنند تا یاس و ناامیدی را در جامعه تکثیر دهند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما ثابت شده و مقتدر است و با جلال و جمال، اهداف کیفی و کمی خود را دنبال می کند.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در ۱۳ آبان امسال باید هژمونی آمریکا را در هم شکست و مردم در این روز با حضور پرشکوه خود در تجمع بار دیگر اقتدار، عظمت و ولایت مداری خود را در عرصه‌های جهانی اثبات خواهند کرد.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: سیزده آبان به منزله غلبه ملت ایران بر همه دسیسه‌های استکبار جهانی بود و مردم هیچگونه شک و نا امیدی را در باورمندی خود به مبانی انقلاب راه نخواهند داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 9 =