فرماندار لنگرود: از دیدگاه جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان استفاده شود

0 29

« مهندس حیدری» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز ( دوشنبه ، ۲۵ آبان) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از جمله ستادها و جلسات مهم شهرستان است که برنامه ریزی و پیگیری امور مربوط به قشر جوانان ، اشتغال ، ازدواج، اوقات فراغت، ورزش و ….ساماندهی می شود.

عصر کاسپین/ فرماندار لنگرود، استفاده از دیدگاه جوانان در اینگونه جلسات را مهم عنوان و تصریح کرد: حاصل کار کارشناسی باید در جلسات ذیل کارگروه ها بررسی شود و به جوانان فرصت ابراز خواسته ها داده شود تا هم مسئولان از دغدغه های این قشر آگاه شوند و هم جوانان بدانند ما در کنارشان هستیم و نظرشان دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: ظرفیت های لازم در ستادها و کارگروه ها به کار گرفته شود و با مشارکت اعضا دستاوردهای لازم حاصل و اهداف کارگروه تحقق یابد.

مهندس حیدری با بیان اینکه همه ادارات و نهادها مرتبط باید موضوعات و مشکلات در حوزه جوانان را بررسی کنند، خاطرنشان کرد: مصوبات جلسات باید اجرایی و ادارات پاسخگو حاصل کار را گزارش دهند و جلسات به صورت هدفمند مدیریت شود.

وی با تاکید بر استفاده از به کارگیری سازمان های مردم نهاد ، تصریح کرد: در جلسات آتی ستاد ساماندهی جوانان باید گزارش هایی در خصوص ساماندهی امور جوانان در شهرستان ارائه شود.

گفتنی است، در این جلسه خسارت ناشی از کرونا در حوزه جوانان بررسی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − چهار =