معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت، خواستار شد؛ لزوم نقش آفرینی فعال پلیس راهور در راستای کاهش بار ترافیکی رشت

0 32

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با انتقاد از ترافیک سنگین در شهر رشت به دلیل عدم رعایت حقوق ترافیکی شهروندان از سوی برخی افراد، خواستار نقش آفرینی فعال پلیس راهور در راستای کاهش بار ترافیکی شهر رشت شد.

عصر کاسپین/ فریبرز سعیدی کیا در جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی با تاکید بر لزوم آموزش فرهنگ ترافیک به عموم شهروندان، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت فرهنگ ترافیک از سوی برخی از شهروندان، شاهد ترافیک سنگین در سطح شهر و پایمال شدن حقوق سایر شهروندان هستیم.
وی ترویج حقوق شهروندی و مقررات ترافیکی از طریق کارگاه های آموزشی، رسانه ها و فضای مجازی را از جمله اقدامات لازم در این راستا برشمرد و افزود: پلیس راهور در زمینه آموزش مباحث ترافیکی نقش اساسی و راهبردی دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت، هدف از اجرای این طرح و برنامه‌های آموزشی را صیانت از حقوق شهروندان برشمرد و تاکید کرد: علاوه بر مقوله آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک از پلیس راهور انتظار می رود با حضور فعال در سطح شهر، با افرادی که با بی اعتنایی به قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی، زمینه ایجاد ترافیک سنگین در سطح شهر را فراهم می کنند، با قاطعیت برخورد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =