نشست مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان لاهیجان

0 20

صبح روز هشتم آبان ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق امام پناهی مسئول امور ایثارگران بهزیستی استان، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی استان ، شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیر کل ، راد مشاور مدیرکل در امور شهرستانها و بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان با فرماندار محترم شهرستان دکتر محمودی دیدار و گفت و گو کردند .

عصر کاسپین/ در این دیدار دکتر نحوی نژاد با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار لاهیجان به بهزیستی، به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان در خصوص ودیعه مسکن، اشتغال زایی ، باز توان سازی زنان سرپرست خانوار ، مهارت افزایی و … پرداختند و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند و حمایت فرماندار را خواستار شدند.
در ادامه بایرامی رئیس بهزیستی لاهیجان ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی از توجه همیشگی دکتر محمودی به جامعه هدف قدردانی کرد و افزود : با توجه به مشکلات عدیده ای که جامعه هدف دارد ، امیدواریم با تعامل بیشتر سایر دستگاههای اجرایی بتوان گام مؤثری در این زمینه برداشت و ما در مجموعه بهزیستی در تلاش هستیم تا حقوق مربوط به جامعه هدف بیش از گذشته اجرا و با آگاه سازی بهتر ، بیشتر مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.
دکتر محمودی افزود : مجموعه بهزیستی بیش از سایر دستگاه های دیگر با درد و رنج مردم مواجه هستند از این رو من از تلاشهای مجدانه شما و همکاران متعهد بهزیستی در جهت کاهش آلام مردم به ویژه جامعه هدف تشکر می کنم .

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت و تعامل مسئولین شهرستان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در راستای ارتقا رفته اجتماعی جامعه هدف بهزیستی خواهیم بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =