بازسازی جهادی شبکه توزیع جهت پایداری انرژی برق استان گیلان در دستور کار قرار گرفت

0 21

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: بازسازی جهادی شبکه توزیع استان گیلان جهت ایجاد پایداری انرژی برق در دستور کار قرار گرفت.

عصر کاسپین/ محمد اسماعیل هنرمند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز امسال در ۱۷۴ مرحله با صرف هزینه ۷۱ میلیارد ریال، ۴۰۰ کیلومتر طول شبکه در استان گیلان بازسازی شده است.

مدیرعامل شرکت توریع برق استان گیلان با بیان اینکه ۲۹ هزار کیلومتر شبکه در استان گیلان فشار ضعیف و متوسط دارند افزود: در طرح جهادی بازسازی شبکه‌ها، ۳۶ درصد آن به‌علت بارش برف سنگین نیاز به بازسازی دارد.

هنرمند با اشاره به اختصاص بودجه به بازسازی شبکه‌ برق استان خاطرنشان کرد: امسال بازسازی این طرح هزار کیلومتر تعیین شده است که با کمک نهادهای مختلف ۴۰۲ کیلومتر از آن تاکنون بازسازی شده است.
مدیرعامل شرکت توریع برق استان گیلان ابراز داشت: برای جلوگیری از ناپایداری برق با تمام توان و امکانات تلاش می‌کنیم که گیلان در تامین انرژی برق دچار مشکل نشود و دیگر شاهد این ناپایداری ها در استان نباشیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح گفت: مقاوم‌سازی شبکه‌های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب‌آوری و اجرای مانور آموزشی جهت مدیریت اکیپ از اهداف این طرح هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =