شهردار رشت عنوان کرد: به توانایی تمام نیروهای فعال در مجموعه شهرداری رشت باور دارم

0 23

شهردار رشت ضرورت تقویت مدل‌های سرمایه‌گذاری در شهر رشت را مورد تاکید قرار داد و گفت: به توانایی تمام مدیران و نیروهای فعال در مجموعه شهرداری رشت باور دارم.

عصر کاسپین/ سید محمد احمدی شهردار رشت عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۴ آذر) در جلسه مدیران مناطق و سازمانهای شهرداری اظهار داشت: به توانایی تمام مدیران و نیروهای فعال در مجموعه شهرداری رشت باور دارم و در راستای پیشرفت هرچه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌ها حتما از توانمندی‌های آنان استفاده خواهم کرد.

شهردار رشت با بیان اینکه در مقاطعی و به هر دلیلی برخی نیروها مسئولیت‌هایی را به شکل مستقیم در مجموعه شهرداری بر عهده می‌گیرند و برخی هم ممکن است مسئولیت مستقیمی نداشته باشند افزود: رویکرد اینجانب استفاده از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای فعال شهرداری است.

احمدی با بیان اینکه وی به تمام نیروهای فعال و توانمندی‌های آنان باور دارد تصریح کرد: در همین مدت کوتاهی که بنده در مجموعه شهرداری حضور یافتم ظرفیت‌ها را شناسایی کردم و درصدد استفاده حداکثری از نیروهای فعال هستم.

وی از تکمیل ساختمان جدیدالاحداث در حوزه منطقه سه شهرداری رشت سخن گفت و در ادامه با بیان اینکه پسماند از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های شهرهای شمالی کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: پسماند از جمله معضلاتی است که در گیلان ‌وجود داشته و رفع آن نیازمند پیگیری‌های مداوم و مستمر است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در بحث طرح‌های پسماند سه پروژه اجرایی می‌شود ابراز داشت: نصب دستگاه زباله‌سوز، احداث تصفیه‌خانه شیرابه و افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی از ۵۰۰ به هزار تن سه پروژه‌ای است که شهرداری بر روی اجرای سریع‌تر آن اصرار دارد.

احمدی اجرای پروژه ممیزی نوین املاک را هم از جمله تاکیدات و دغدغه‌های شهرداری رشت خواند و اظهار داشت: امیدواریم با تعاملی که مدیران مربوطه این حوزه با معاونان سایر بخش‌ها برقرار می‌کنند عملیاتی کردن ممیزی نوین املاک سرعت بگیرد.

وی کسب درآمد پایدار را از جمله اهدافی که شهرداری با اجرای ممیزی نوین املاک دنبال می‌کند اعلام کرد و بیان داشت: اگر بتوانیم به تمام اهداف این پروژه برسیم بحث افزایش درآمد شهرداری هم به شکل قابل انتظاری تحقق پیدا می‌کند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه شهرداری در بحث شهرسازی و خدمات‌دهی زیرسؤال است افزود: باید یک نقشه مشخص و مدون تهیه و تدوین شود تا در کنار انجام بهینه‌تر کارها خدمات هم به خوبی به شهروندان ارائه شود.

احمدی ارائه خدمات بهینه در کنار فعالیت‌های زیربنایی را رسالت شهرداری رشت دانست و عنوان کرد: از جمله سازمان‌هایی که می‌تواند نگاه مردم را نسبت به شهرداری متحول کند سازمان سیما منظر و سازمان حمل و نقل شهرداری رشت است.

وی اجرا و تقویت مدل‌های سرمایه‌گذاری در شهر رشت را ضروری دانست و با تاکید بر لزوم اجرای کمربندی شهر با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری گفت: در شهر رشت کمربندی وجود ندارد بنابراین استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به ما کمک کند.

شهردار رشت از ضرورت حضور ملموس‌تر شهرداری در پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان و پارک سراوان سخن گفت و ابراز داشت: آماده‌سازی این دو پارک برای استفاده مردم امری است که شهرداری برای تحقق آن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت دستگاه قضایی برای وصول مطالبات شهرداری رشت استفاده خواهد شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان مطالبات شهرداری رشت از سایر دستگاه‌ها بسیار زیاد است بنابراین برای وصول این مطالبات تعارفات را کنار می‌گذاریم.

احمدی تشکیل کمیته وصول مطالبات شهرداری رشت و سازمان‌های تابعه آن را مورد تاکید قرار داد و در مورد اقدامات شهرداری در زمان بارش برف هم عنوان کرد: تجهیز ماشین‌آلات و آماده‌سازی آن‌ها امری است که انتظار دارم توسط بخش‌های ذیربط شهرداری به دقت اجرایی شود.

لازم به ذکر است در این جلسه احکامی هم برای برخی از پرسنل شهرداری رشت جهت پیگیری اجرای تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری صادر و ابلاغ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =