مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر شهرستان مرزی بندر آستارا عنوان کرد؛ تخصیص ۱۲ قایق موتوری پیشرفته و ۳ کامیونت برای هلال احمر گیلان

0 17

سه دستگاه خودروی کامیونت به ارزش دو میلیارد و یکصد میلیون تومان و ۱۲ قایق موتوری پیشرفته به ارزش ۶ میلیارد تومان به ناوگان امدادی هلال احمر گیلان اضافه شده است.
عصر کاسپین/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: با نزدیک شدن به فصل زمستان تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف شروع کرده‌اند.

سیاوش غلامی با اشاره به شارژ انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان در آستانه اجرای طرح زمستانی افزود: سه دستگاه خودروی کامیونت به ارزش دو میلیارد و یکصد میلیون تومان و ۱۲ قایق موتوری پیشرفته به ارزش ۶ میلیارد تومان به ناوگان امدادی هلال احمر گیلان اضافه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به گردنه حیران آستارا به عنوان یک گردنه‌های برفگیر اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر مجهز به دو دستگاه خودروی آمبولانس و وسایل نجات و اسکان اضطراری اماده ارائه خدمات به مردم عزیز می‌باشد.

غلامی با اشاره به طرح ناظران سلامت در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا افزود: در قالب این طرح داوطلبان و نیروهای جوان جمعیت هلال احمر با فراگیری آموزش‌های لازم از سوی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مطابق با چک لیست از واحدهای صنفی بازرسی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سپاه قدس افزود: در سطح استان گیلان روزانه ۲۰۰ تیم ۲ نفره در قالب این طرح طرح غربالگری خانه به خانه را انجام میدهند که سهم شهرستان آستارا روزانه ۱۰ تیم دو نفره است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =