مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: استفاده از ظرفیت مطبوعات استان برای اجرای شایسته طرح ملی بهینه سازی مصرف موتورخانه ها

0 21

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در دیدار با مدیرعامل و اعضای خانه مطبوعات استان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط گیلان، گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان را ارائه کرد.

عصر کاسپین/ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام برخورداری بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک (۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان) از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: برای تحقق این مهم بیش از ۲۱ هزار کیلومتر شبکه گاز اجرا و بالغ بر ۶۰۲ هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است.

حسین اکبر در ادامه با اشاره به شروع طرح ملی بهینه سازی مصرف موتورخانه های واحدهای خانگی و تجاری عنوان کرد: در استان گیلان بالغ بر ۲ هزار مشترک واجد شرایط ثبت نام در این طرح بزرگ می باشند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات در حال انجام می باشد.

وی ضمن تشریح کامل فرآیند انجام طرح مذکور و ارائه خدمات به مشترک، گفت: اجرای این طرح سهم بسزائی در بهینه سازی مصرف سوخت موتورخانه ها داشته و موجب صرفه جویی در هزینه پرداختی مشترکین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: در این طرح، مشترکین مذکور هزینه ای را درخصوص اصلاح مصرف موتورخانه منزل خود پرداخت نکرده و هزینه ها توسط شرکت گاز پرداخت خواهد شد.

حسین اکبر همچنین با تاکید برتعامل و ارتباط هرچه بهتر با پیمانکاران با صلاحیت در جهت اجرای شایسته این طرح ملی، اظهار داشت: هم اکنون وضعیت اشتغال مناسبی برای پیمانکاران مربوطه وجود دارد و اجرای طرح سبب رونق اشتغال برای این عزیزان خواهد شد.

وی در خاتمه نقش رسانه را درجهت تحقق فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ضروری برشمرد و بیان کرد: خانه مطبوعات به عنوان یکی از اضلاع اطلاع رسانی در استان می تواند با پوشش مناسب پیام های ایمنی همچون سرویس وسایل گرمایشی، نصب کلاهک H، بررسی خروجی دودکش ها و … شرکت گاز را در راستای فرهنگ سازی مصرف یاری رساند.

همچنین در این دیدار مدیران مسئول روزنامه ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در خاتمه کریم خورسندی مدیرعاملخانه مطبوعات گیلان ضمن قدردانی از عملکرد مناسب شرکت گاز در بحران برف سال های گذشته اظهار داشت: این عملکرد موجب جلب اعتماد مردم استان شده است و امیدوارم شرکت گاز، امسال نیز همانند سال های گذشته خدمات مناسبی را به مردم شریف گیلان ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =