بازدید دکتر روزبهان از دو پروژه حوزه خدمات تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی افتتاح دو مجتمع تجاری، گردشگری در آینده نزدیک

0 24

دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بهمراه تعدادی از معاونین و مدیران از دو پروژه خدمات تجاری و گردشگری در حال احداث در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورد.

عصر کاسپین/ براین اساس در راستای برنامه های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بررسی میدانی طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف تولیدی،زیرساختی،حمل و نقل،و خدماتی در حال ساخت؛ دو مجتمع تجاری، گردشگری “هپی مارت” و “ماهان مال” مورد بازدید قرار گرفت. در این برنامه مدیران دو مجمومه خدمات بازرگانی و فرهنگی با ارائه گزارشی از امکانات و کیفیت مصالح به کار رفته در مجتمع خود، برنامه های مجموعه متبوع خویش جهت جذب شرکت ها و برندهای ملی و بین المللی و ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه به فعالین اقتصادی و گردشگران را تشریح، و مسائل و دغدغه های خود را نیز مطرح نمودند، که دستورات لازم نیز جهت رفع آنها صادر شد.

دکتر روزبهان در این دیدارها با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل هر دو مجتمع، توجه مدیران مجتمع های هپی مارت و ماهان را به لزوم در نظر داشتن شرایط متحول منطقه ای و قرار گرفتن منطقه آزاد انزلی در مقطع حساس از بالندگی و توسعه خود به دلیل فرصت های پیش روی در پرتو همکاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا، فعال شدن کریدورهای بین المللی، تکمیل پروژه های زیرساختی چون اتصال به شبکه ریلی و بهره برداری از اسکله ها و امکانات ناوبری و لجستیک در مجتمع بندری کاسپین؛ خواستار شد و با بیان اینکه براساس این شاخص ها و تحولات، منطقه آزاد انزلی در قرن آتی به مرکز ارتباطی کشورهای حوزه دریای خزر، اوراسیا با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و دریای عمان تبدیل می شود، لزوم ارتقای امکانات و استانداردهای خدماتی منطقه در حوزه های مختلف برای آن دوران را امری مهم عنوان کرد.

مجتمع تجاری-گردشگری “هپی مارت”، یک پروژه چند وجهی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، در پنج طبقه و با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع است که دارای دو بخش عمده فضای فروشگاهی با زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع و ۱۰۰۰ متر مربع سرای عرضه غذای ایرانی و بین المللی به عنوان بزرگترین بام رستوران استان گیلان است که فوت کورت مجموعه در سقف مجموعه با دید ۳۶۰ درجه‌ای جاذبه جدید گردشگری محسوب می شود.

مجتمع تجاری “ماهان مال” نیز در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع در پنج طبقه با زیر ینای ۱۱۰۰۰ متر مربع مشتمل ۵۵ غرفه تجاری و اداری است. تمرکز این مجموعه بر ارائه خدمات خرده فروشی،بازرگانی و اداری بوده که با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و ترانزیتی منطقه و نیازهای رو به افزایش وجود چنین امکانات و خدماتی، مجوز احداث این مجتمع خدمات تجاری از سوی سازمان به بخش خصوصی صادر شده است.

هر دو مجتمع از معماری و تکنولوژی روز دنیا بهره می برند و با تمرکز بر جذب برندهای بزرگ پوشاک، تولید و صنعت،با قرار گرفتن در جوار پارکینگ های فاز تجارت و گردشگری،در سال جهش تولید بر امکانات ارائه خدمات تجاری به بازرگانان داخلی و خارجی فعال در سطح منطقه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری به گردشگران ورودی به استان و منطقه آزاد انزلی افزوده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + دوازده =