به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیاهکل ؛ سی و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان سیاهکل برگزار شد

0 40

براساس هماهنگی های بعمل آمده ، سی و چهارمین جلسه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس شهرستان ، با حضور اعضای این ستاد و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار گردید.

عصر کاسپین/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه بیان داشت : خوشبختانه طرح مدیریت جامع هوشمند از سوی مردم و دستگاه های اجرایی به صورت مطلوب رعایت شده است و همچنین در ادامه اجرای این طرح ، گشت های بازرسی به صورت محسوس و نا محسوس ، بر اجرای صحیح این طرح جامع ، نظارت می کنند.

دکتر قربانی در ادامه افزود : کار مقابله با ویروس منحوس کرونا تمام نشده است و مردم شریف شهرستان سیاهکل در زمینه کاهش تردد های غیر ضروری ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی نیز در ادامه مسیر ما را یاری نمایند.

در این جلسه درخصوص نحوه تأمین و توزیع کمک های مؤمنانه با ساز و کارهای مناسب تر ، اجرای طرح شهید سلیمانی ، طرح ناظران سلامت و بهره وری مطلوب تر از پایگاه های سلامت بحث و تبادل نظر گردید.

در ادامه ، سایر اعضای ستاد نیز نکته نظرات و گزارش عملکردهای خود را ارائه دادند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =