بیش از ۱۰ تن روغن احتکار شده در رشت کشف شد

0 29

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ تن و ۳۱ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در شهر رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ سردار “عزیزاله ملکی” به شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران پلیس عمومی استان از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهر رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، محل احتکار روغن‌ها مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار، ۳۱۱ کیلوگرم روغن مایع و ۹ تن و ۷۲۰ کیلوگرم روغن جامد خوراکی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهم ۵۲ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 13 =