جلسه شورای اداری بنیاد مسکن گیلان به ریاست معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها برگزار شد

0 35

جلسه شورای اداری به ریاست مهندس هادی درفشی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالن شهید حق شناس اداره کل برگزار گردید.

عصر کاسپین/ در این جلسه خزاعی مدیرکل اداری و پشتیبانی، رضایی مدیرکل روابط عمومی، اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن استان، معاونین و مدیران ستادی و شعب شهرستانی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از علمکرد بنیاد مسکن استان ارائه نمود. در ادامه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن با رویکرد تحول آفرین در افق جدید وارد می شود گفت: قرار نیست یک طرح را برای همیشه مدل و الگو قرار دهیم و ادامه دهیم، ما در افق جدید با تعالی سازمانی به اجرای طرح های مقاوم سازی روستایی، اجرای طرح های هادی، طرح اقدام ملی مسکن می پردازیم.

هادی درفشی با اشاره به اینکه با گذشت کمتر از سه ماه از پیروزی انقلاب بنیاد مسکن با فرمان امام خمینی(ره) تأسیس شد، اظهار کرد: امروز پس از سال‌های متمادی از آغاز فعالیت این نهاد، خدمات گسترده‌ و مستمر از سوی بنیاد مسکن به روستاها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو کار مقاوم‌ سازی خانه‌های روستایی و احداث مسکن محرومین در بنیاد مسکن در حال انجام است، افزود: فضاهای روستایی را به منظور ایجاد زندگی مطلوب، ماندگاری روستاییان در آن و برگشت‌پذیری مهاجران، نوسازی و بهسازی می‌ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقاوم‌ سازی و بهسازی روستاها باعث رونق اقتصاد و ارتقای روابط اجتماعی در روستاها شده است، افزود: این دستاورد بزرگ با حمایت دولت، پشتیبانی مسئولان، دهیاران و مردم تحقق یافت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =