خدمت رسانی به بیش از ۲۰ هزار مشترک گاز طبیعی در شهرستان املش

0 18

محمدباقر اخوان رئیس اداره گاز شهرستان املش با اعلام برخورداری بیش از ۲۰ هزار مشترک این شهرستان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: برای تحقق این مهم بالغ بر ۴۲۰ کیلومتر شبکه اجرا و ۱۲ هزار و هشتصد عدد انشعاب نصب شده است.

عصر کاسپین/ وی با اعلام این خبر بیان کرد: روند گازرسانی به روستاهای باقیمانده و حفرات خالی شهرها همانند گذشته با شتاب ادامه دارد و در همین راستا از ابتدای سال ۹۸ تاکنون با اجرای بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه و نصب یک هزار و ۲۰۰ انشعاب، بالغ بر ۲ هزار مشترک جدید جذب شده است.

محمدباقر اخوان تعمیرات اساسی ایستگاه های شهرستان املش، شناسایی نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی جهت مقاوم سازی تاسیسات در مقابل حوادث و بلایای طبیعی و ارائه خدمات مستمر نصب انشعابات و گازرسانی به حفرات خالی را از مهم ترین اقدامات اداره گاز املش در یک سال و نیم گذشته عنوان نمود.

رئیس اداره گاز شهرستان املش درخصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه بررسی و رفع نقاط ضعف تأسیسات و تجهیزات گازرسانی گفت: این اداره با همکاری واحد فنی مهندسی نسبت به شناسائی نقاط ضعف و حادثه خیز اقدام نموده و با طراحی های لازم و جذب پیمانکار، بخش بزرگی از این مشکلات اصلاح شده است.

وی درخصوص اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز و آماده نگه داشتن واحدهای بهره برداری و امداد اداره گاز املش اظهار داشت: با راه اندازی سامانه متمرکز پیام و اتفاقات گاز ۱۹۴ در مرکز استان و اتصال واحد امداد این اداره به سامانه، کلیه اقدامات انجام شده در سیستم ثبت، بررسی و مورد پایش قرار می گیرد.

اخوان انجام تست های سالانه جهت سنجش آمادگی امدادگران و همچنین برگزاری مانورهای برنامه ریزی شده برای بروز نگه داشتن اطلاعات و آمادگی پرسنل را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی کارکنان حوزه بهره برداری عنوان کرد.

رئیس اداره گاز شهرستان املش در خاتمه با اشاره به اهمیت موضوع آموزش کارکنان درجهت بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین بیان کرد: برای کلیه پرسنل تعمیراتی، امدادگران و گازبانان کلاس های مرتبط با شرح وظایف بصورت مستمر توسط کارشناسان برگزار می گردد و همچنین واحد آموزش نیز در راستای شرح وظایف پرسنل کلاس های دوره ای متناسب با شغل آنان برگزار می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =