رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد: راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر

0 21

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در راستای راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ از افزایش تماس‌های مردمی با پلیس خبر داد.

عصر کاسپین/ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در راستای راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ از افزایش تماس‌های مردمی با پلیس خبر داد و گفت: اصلی‌ترین راهبرد پلیس جلب مشارکت‌های مردمی و خدمت مطلوب‌تر به شهروندان است.

سرهنگ علی احمدپور از راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد و اظهار داشت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بسترهای خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت مردم گام برمی‌دارد.

این مقام انتظامی افزود: افزایش تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۲۸، نشان از توسعه فرهنگ همکاری مردم با پلیس و احساس مسئولیت آن‌ها در ایفای نقش و سهم خود در ارتقاء نظم و امنیت در جامعه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین راهبرد پلیس جلب مشارکت‌های مردمی و خدمت مطلوب‌تر به شهروندان است خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه ۱۲۸ نیز در همین راستا بوده و امیدواریم تمامی آحاد جامعه، نهادها و دستگاه‌ها با نگاهی مسؤولانه به نقش‌آفرینی در تامین امنیت اجتماعی، پلیس را در ارتقاء و نظم و امنیت در جامعه یاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + یک =