شهردار رشت خبر داد: پروژه نصب دوربین‌های ترافیکی و نظارتی شهر رشت در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

0 16

سید محمد احمدی شهردار رشت در جلسه با مدیرعامل شرکت فناپ تلکام اظهار داشت: پروژه نصب دوربین‌های ترافیکی و نظارتی شهر رشت در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عصر کاسپین/ شهردار رشت بهره‌برداری از دوربین‌های ترافیکی و نظارتی را گامی بسیار ارزشمند در این شهر خواند و اذعان کرد: فرآیند نصب دوربین‌های ترافیکی و نظارتی در سطح شهر رشت با سرعت خوبی در دست انجام است و انتظار داریم این طرح در موعد مقرر تکمیل شود.

احمدی نصب دوربین‌‌های نظارتی و ثبت تخلفات را از جمله نیازهای بسیار اساسی این کلانشهر اعلام کرد و بیان داشت: راه‌اندازی چنین فناوری‌هایی علاوه بر ارتقاء شاخص‌های توسعه‌یافتگی شهر رشت، مزایای بسیار فراوانی هم در حوزه‌های مختلف دارد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت فناپ تلکام تاکنون کارهای بزرگی در سطح ملی انجام داده است عنوان کرد: روند نصب دوربین‌های ترافیکی و سامانه‌های ثبت تخلف در سطح کلانشهر رشت تاکنون مطلوب نبوده است و امیدواریم این روند با مشارکت همه بخش‌های مرتبط سرعت بگیرد.

شهردار رشت در ادامه ضمن اشاره به کارنامه موفق و تجربیات خوب شرکت فناپ تلکام تصریح کرد: با این همکاری مطلوبی که بین شهرداری و شرکت فناپ تلکام شکل گرفته امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تعهدات طرفین جامه عمل بپوشانیم و از این خدمات در عرصه‌های مختلف نهایت استفاده را ببریم.

شهردار رشت پیگیری موضوعات مربوط به پیشبرد پروژه‌های فیبر نوری و پایش تصویری شهر رشت را هم مورد توجه و بررسی قرار داد و عنوان کرد: حداکثر طی دو هفته آینده فرآیند تجهیز کانال‌های ارتباطی به فیبر نوری توسط شرکت فناپ تلکام انجام می‌شود.

در این جلسه مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گیلان به عنوان نماینده عالی وزارت ارتباطات شرکت داشت.

لازم به ذکر است؛ علاوه بر همکاری‌های مشترک و دو جانبه‌ای که هم‌اینک بین شهرداری رشت و شرکت فناپ تلکام شکل گرفته و در حال پیگیری است این شرکت برای سرمایه‌گذاری در پروژه تجهیز مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت نیز اعلام آمادگی کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 7 =