فرماندار رشت: ارتقای کیفیت آموزش و پرورش متناسب با شرایط کرونا نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

0 20

فرماندار شهرستان رشت گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش متناسب با این شرایط باید برنامه‌ریزی شود تا به‌دلیل کرونا از آموزش و پرورش و سایر برنامه‌ها عقب نمانیم.
عصر کاسپین/ علی فتح‌اللهی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با اشاره به اهمیت این مقوله اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات ناشی از آن باید از تمام ظرفیت‌های موجود به بهترین نحو استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان رشت به ضرورت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای پذیرفتن مسئولیت‌های مهم در آینده اشاره کرد و افزود: ما به‌عنوان کسانی که قرار است برای خیل عظیمی از دانش‌آموزان تصمیم‌گیری و آنها را برای پذیرفتن مسئولیت‌های آینده آماده کنیم باید بتوانیم با یک اندیشه خوب آن‌ها را هدایت و موجبات ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش را فراهم کنیم.

فتح‌اللهی خاطرنشان کرد: در این شرایط باید ضمن روی هم گذاشتن تفکرات یکدیگر شرایطی را فراهم کنیم که منجر به حفظ سلامت جامعه شود و از این برهه سخت نیز به سربلندی عبور کنیم البته فرهنگیان در این عرصه نقش تاثیرگذاری دارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه وجود دانش‌آموز به خودی خود باعث افزایش انگیزه معلمان می‌شود تصریح کرد: وجود دانش‌آموزان یک انگیزه مضاعفی را برای معلمان ایجاد می‌کند تا بتوانند در تعلیم، پرسش و پاسخ‌ها جوابگوی جایگاه خود باشند.

وی افزود: برای عبور از شرایط فعلی و ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش متناسب با این شرایط باید برنامه‌ریزی کنیم و امیدواریم در این جلسات بتوانیم با استفاده از اظهارنظرات فرهنگیان و پیگیری مصوبات، در حوزه زیرساختی و استفاده بهینه از ظرفیت آموزش و پرورش و فرهنگیان به نتایج مطلوب‌تری دست یابیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در پیشبرد کارها باید برنامه‌محور حرکت‌ کنیم تا در آموزش و پرورش عقب نمانیم گفت باید به‌صورت برنامه‌محور کارها را به‌جلو ببریم و پس از جمع‌بندی تفکرات، آن‌ها را عملیاتی کنیم و اگر در حین اجرایی کردن آن مشکلاتی وجود داشته باشد، مشکلات را شناسایی و برطرف کنیم تا به‌دلیل کرونا از آموزش و پرورش و سایر برنامه‌ها عقب نمانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + هجده =