فرماندار لنگرود: پروژه های اولویت دار لنگرود تا پایان دولت به بهره برداری می رسند

0 106

« مهندس حیدری» در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: پروژه های عمرانی اولویت دار شهرستان شناسایی و برای بهره برداری در دهه فجر آماده می شوند.

عصر کاسپین/ فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به کمبود منابع مالی و روزهای سخت شیوع بیماری کرونا، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تمام تلاش ها معطوف به این است که با جمع بندی و احصا مشکلات پروژه های عمرانی و طرح های سرمایه گذاری پروژه های اولویت دار تا دهه فجر و نهایتا تا پایان دولت به بهره‌برداری برسند.

وی در خصوص ظرفیت بند ” و” تبصره ۸ قانون بودجه سال ۹۹ و اختیار به آب منطقه ای و لایروبی انهار استان ، تصریح کرد: شهرداری ها هم از این ظرفیت برای لایروبی انهار مهم شهرستان و احداث دیواره حفاظتی استفاده می کنند.

مهندس حیدری تسریع در اخذ مجوزهای برداشت مصالح و تامین مصالح برای پروژه های عمرانی اولویت دار شهرستان و شهرداری ها را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان و یادآور شد: اعمال ماده ۴ واگذاری اراضی ملی داخل طرح های هادی روستایی، طرح توسعه بازارچه ملاط و اشتغال زنان سرپرست خانوار، خط انتقال آب زراعی روستای فتیده از محل ایستگاه پمپاژ واقع در شلمان _ سیگارود، پیگیری دریافت سهمیه از طرح ” ابرار” برای بهسازی راه های روستایی شهرستان و ادامه آسفالت لاین دوم چاف به چمخاله از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، دومین جلسه بررسی پروژه های عمرانی اولویت دار شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و مدیران کل استانی برگزار شد که تکرار اینگونه جلسات به جهت انباشت مشکلات به جامانده از قبل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 11 =