فرمانده انتظامی رودبار: بیش از ۲ تن گوشت غیربهداشتی و فاقد مجوز در منجیل کشف شد

0 17

فیضی از کشف ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیر بهداشتی و فاقد مجوز حمل در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در شهر منجیل خبر داد.

عصر کاسپین/ «حمیدرضا فیضی» اظهارکرد: ماموران کلانتری ۱۳ منجیل حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودبار به کشف ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیربهداشتی و فاقد مجوز حمل در بازرسی از خودرو مورد نظر اشاره کرد و افزود: خودرو نیسان به پارکینگ منتقل و گوشت‌های کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد.

وی با بیان اینکه متهم ۳۶ ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را ۳۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی همچنین ادامه داد: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۶ دستگاه کامیون که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فیضی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها، هفت هزار و ۸۲۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

وی با بیان اینکه برابر دستور قضائی رانندگان ۳۱، ۳۳، ۳۶،۴۰، ۴۳ و ۵۹ ساله خودروهای مورد نظر به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند اظهار داشت: کارشناسان ارزش طیور کشف شده را ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فیضی تصریح کرد: حمل دام و طیور باید با مجوز‌های مربوطه انجام شود در غیر این صورت جزء محموله‌های غیر‌مجاز محسوب می‌‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با بیان اینکه مواد پروتئینی به علت فسادپذیر بودن باید با اخذ مجوزهای قانونی و به وسیله خودروهای مخصوص یخچالدار با شرایط ویژه حمل شوند از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 15 =