مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خواستار تسریع در فرآیند تشکیل تعاونی توسعه و عمران در شهرستان املش شد

0 31

علیزاده در این دیدار با رنجبر فرماندار شهرستان املش که با محوریت تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان برگزار شد بر جدیت در برنامه ریزی و حمایت همه جانبه فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی به منظور تشکیل تعاونی های توسعه وعمران تاکید کرد.

عصر کاسپین/ کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : یکشنبه ۲ آذر ۹۹ علیزاده مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به همراه فرشید تحویلداری مدیر تعاون استان با رنجبر فرماندار املش در فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در این دیدار که با محوریت تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در شهرستان املش برگزار شد بر جدیت در برنامه ریزی و حمایت همه جانبه فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی به منظور تشکیل تعاونی های توسعه وعمران تاکید کرد.

مدیرکل در همین راستا با اشاره به تشکیل کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی تعاونی های توسعه و عمران شهرستان ها در اداره کل افزود: با توجه به اهمیت و نقش شرکت های تعاونی توسعه و عمران در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار، هدف این کارگروه تسریع در به ثبت رساندن این شرکت تعاونی در تمام شهرستان های استان و فراهم کردن زمینه فعالیت مختلف اقتصادی برای این شرکت ها، تا پایان دولت است.

علیزاده در ادامه حمایت و تعامل فرمانداری با نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی املش را در تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان ضروری دانست و خواستار حمایت بیشتر فرمانداری در این راستا شد.

در پایان رنجبر نیز از حمایت و همکاری خود در فرمانداری و هماهنگی با دیگر دستگاه های شهرستان املش برای تشکیل هر چه سریعتر شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 4 =