مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد؛ تمامی محورهای مواصلاتی گیلان باز است | رفع انسداد سردهنه‌های پل پیربازار رشت

0 20

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی گیلان باز است، از انجام عملیات پاک‌سازی و رفع انسداد سردهنه‌های پل پیربازار رشت از نخاله و خاشاک و روان‌سازی آب رودخانه خبر داد.
عصر کاسپین/ امیر مرادی ظهر امروز (دوشنبه) در گفت وگویی با اشاره به بارش ۱۳۰ میلی متری باران در رشت طی شبانه روز گذشته اظهار داشت: دیشب در بازدیدی که همراه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و جمع دیگری از مدیران دستگاه های اجرایی استان از منطقه پیربازار رشت انجام شد؛ بلافاصله عملیات پاک سازی سردهنه های این پل که با نخاله و خاشاک روان شده از بالادست مسدود شده بود، به انجام رسید و هم اکنون وضعیت عادی و سطح آب هم تراز با پل اصلی است.

وی ادامه داد: طبق اعلام شهرداری رشت در خیابان باهنر نیز انسداد برخی گذرگاه های آب موجب بروز مشکلاتی برای تردد شهروندان شده بود که این مسئله تا حد زیادی مرتفع شده و در جهت رفع کامل آب‌گرفتگی گروه های امدادی در حال فعالیت هستند.

وی در توضیح دیگر اقدامات صورت گرفته طی شبانه روز گذشته برای جلوگیری از وقوع سیلاب در نقاط مختلف استان افزود: بنا به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر احتمال وقوع سیل به دنبال شدت گرفتن بارش ها ، دستگاه های اجرایی و امدادی مرتبط به حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گفته مرادی؛ در ارتفاعات استان بارش برف از روزهای گذشته آغاز شده اما با تلاش دستگاه‌هایی همچون راهداری، هلال احمر، پلیس راه و گروه های امدادی تمامی محورهای استان به‌جز محور پونل – خلخال، باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از مردم خواست درصورت بروز مشکل نسبت به اطلاع رسانی به دستگاه های امدادی اقدام و با تعامل و هم افزایی با خدمتگزاران خود ، از بروز هرگونه حوادث تلخ جلوگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =