کشف ۱۲۰کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

0 23

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “البرز” و شهرستان “رودبار” در استان “کرمان”،۱۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

عصر کاسپین/ در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد، به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان شرق کشور خریداری و با یک دستگاه خودرو پراید در پوشش خانواده درصدد انتقال و تحویل آن به مشتریان خود در استان های مرکزی کشور به ویژه استان البرز است .

بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “رودبار” در استان “کرمان” اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور “کهنوج-ظفرآباد” اعزام و با رصد و پایش خودروهای عبوری موفق به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر شدند.

در ادامه مأموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و قصد متوقف ساختن خودرو را داشتند که راننده آن به دستور توقف پلیس توجهی نکرده و با سرعت زیاد به مسیر خودش ادامه داد، در نتیجه ماموران برای جلوگیری از فرار قاچاقچیان با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کرده و آن را متوقف کردند .

بنابراین گزارش، در این عملیات پلیسی یک قاچاقچی مرد و ۲ زن دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو آن ها، ۱۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =