۱۸ میلیارد اقلام بهداشتی احتکار شده در رشت

0 13

فرمانده انتظامی استان از کشف اقلام بهداشتی احتکاری ۱۸ میلیارد ریالی در شهر رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ سردار “عزیزاله ملکی” با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات صورت گرفته از احتکار مقدار زیادی ماسک و محلول ضدعفونی کننده در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از شناسایی محل احتکار اقلام بهداشتی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: در بازرسی از انبار مورد نظر، ۶۰۰ هزار عدد ماسک، ۲۶ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده و ۴۸۰ عدد دستمال مرطوب کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهم ۴۶ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: انبار مورد نظر با دستور قضائی پلمب شد وکارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − هفت =