۳۲ کیلوگرم حشیش در رشت کشف شد

0 37

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۲ کیلوگرم حشیش در بخش “سراوان” شهرستان رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ سردار “عزیزاله ملکی” در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و حین پایش خودروهای عبوری در محور “رودبار” به “رشت” خودرو تاکسی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه “سراوان” متوقف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان به کشف ۳۲ کیلوگرم حشیش در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه متهمان ۳۴ و ۵۳ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت عنوان کرد و اذعان داشت: راه‌های مواصلاتی گیلان به صورت شبانه‌روزی تحت رصد پلیس است.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با موادمخدر در اولویت ماموریت‌های نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: سامانه تلفنی ۱۲۸ در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم راه‌اندازی شده و پلیس با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت مردم گام بر‌می‌دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + دوازده =