پایش گسترده دمای ادارات، مدارس و نهادهای دولتی گیلان ادامه دارد

0 29

در راستای مدیریت بهینه مصرف گاز در حوزه های مختلف مصرف، شرکت گاز استان گیلان هم‌راستا با سایر شرکت های گاز استانی اقدام به اجرای طرح پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی کرده است.

عصر کاسپین/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام انجام بیش از ۱۳ هزار بازدید و پایش دمای ادارات، مدارس، بانک ها و سایر نهادهای دولتی استان از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون، گفت: مهم ترین هدف از اجرای این طرح، نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در بخش های مختلف جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع اظهار داشت: ماحصل این تعداد بازدید و پایش، اعلام اخطار به حدود ۲ هزار و نهصد نهاد پرمصرف و ثبت بیش از یک هزار و دویست مورد قطع گاز سازمان ها می باشد.

حسین اکبر با اشاره به برودت هوا و افزایش شدید مصرف گاز در روزهای گذشته اظهار داشت: متاسفانه بعلت حفظ پایداری جریان گاز در حوزه خانگی، مجبور به قطع و یا اعمال محدودیت مصرف برای مشترکین سایر حوزه ها هستیم.

وی در همین راستا افزود: به علت کاهش میزان گاز تحویلی به نیروگاه های تولید برق، شاهد وقوع قطعی های موردی برق در مناطق مختلف هستیم که این مشکل با صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) توسط مشترکین به راحتی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا مردم و مشترکین محترم خانگی با صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای آسایش و استفاده از البسه گرم و زمستانی در منزل، پایداری جریان گاز را تضمین نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 6 =