آتش نشانان رشت به یکصد عملیات اعزام شدند

0 49

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش نشانان و تیم های عملیاتی این سازمان در ۴۸ ساعت گذشته به یکصد و یک عملیات مهار آتش سوزی، حادثه و خدمات ایمنی اعزام شدند.

عصر کاسپین/ شهرام مؤمنی اظهار کرد: ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی دو هزار و ۶۵۴ تماس شهروندان بوده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ادامه داد: آتش نشانان و تیم‌های عملیاتی این سازمان در این مدت به یکصد و یک عملیات مهار آتش سوزی، حادثه و خدمات ایمنی اعزام شدند.

مؤمنی افزود: طی این مدت بر اثر وزش شدید بادگرم ۵۰ مورد آتش سوزی علفزار و ۱۲ مورد ضایعات به وسعت ۴۸ هزار متر مربع در زمین‌های سطح شهر و حومه رخ داده، که توسط آتش نشانان رشت مهار شده است.

وی عنوان کرد: طی ۴۸ ساعته گذشته ۱۴ مورد آتش سوزی منزل مسکونی و دو مورد تجاری و اداری رخ داده که خوشبختانه در این حوادث به کسی آسیب جانی نرسیده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان شهر باران در این مدت به ۲۳ عملیات حادثه و خدمات ایمنی همچون رها سازی افراد از آسانسور، نجات حیوانات، بازکردن قفل در به شهروندان خدمات رسانی کردند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۴۰۲ نیروی ستادی و عملیاتی و ۸۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 17 =