احیای واحدهای تولیدی راکد شهرستان رشت اهتمام جدی مسئولان را می‌طلبد

0 9

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی فعال و احیای واحدهای راکد رشت اهتمام جدی مسئولان را می‌طلبد.

عصر کاسپین/ محمدرضا احمدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهر صنعتی رشت ضمن‌ گرامیداشت حماسه ۹ دی سال ۸۸ اظهار داشت: حماسه ۹ دی جزو یوم‌الله است که اتفاق بزرگی را رقم خورد و مردم با حضور موثر خود در صحنه، فتنه را خنثی کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس به اهمیت خدمت به مردم و انتظاراتی که مردم از مسئولان دارند اشاره کرد و افزود: باید در راستای افزایش رضایتمندی و خدمت به مردم بکوشیم از طرفی در دو روز اخیر، بارش‌های برف و باران مشکلاتی را در پی داشت که میزان نارضایتی‌ها و وضعیت آسفالت و آب مناسب نبود و نیازمند پیگیری جدی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسات مختلف خود با مدیران شرکت‌های صنعتی خاطرنشان کرد: در وهله نخست، تلاش برای حفظ واحدها و شرکت‌‌های فعال ضروری است و این شرکت‌ها که در حال فعالیت هستند نباید آسیب ببینند.
وی تصریح کرد: بعضی واحدها و شرکت‌های صنعتی با وجود اینکه در حال فعالیت هستند اما مشکلاتی دارند که شاید موجب اخراج کارگران و تعطیلی واحد آن‌ها شود بنابراین رفع مشکلات و حفظ این واحدها ضروری است و شرکت‌های راکد هم باید شناسایی و از ظرفیت نمایندگان و مسئولان برای فعال‌سازی آنها استفاده شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان به وضعیت شهرک صنعتی رشت اشاره کرد و افزود: ورودی و خروحی‌های شهرک صنعتی با معضلات مختلفی از جمله چاله‌های آسفالت مواجه است و بسیاری از مردم این منطقه هم از سوی شهرداری در حال آسیب دیدن هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصفیه‌خانه شهرک صنعتی رشت گفت: حجم فاضلاب خارج شده از این شهرک همچنان وارد رودخانه‌های شهر رشت می‌شود و این مشکل نیز باید حل شود.

احمدی به دیگر مشکلات شهرک صنعتی رشت از جمله عدم برخورداری از ایستگاه اتوبوس و مشکلات حمل و نقل اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار نفر در این منطقه در حال کار و زندگی هستند که با مشکل ایستگاه اتوبوس روبه‌رو هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =