برگزاری دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در استان گیلان

0 28

جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان به میزبانی صندوق کارآفرینی امید در ۲۰ دی ۱۳۹۹ با حضور مدیران این شورا به ریاست علیزاده رئیس شورای هماهنگی مدیران و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این جلسه رئیس شورای هماهنگی مدیران با تسلیت ایام فاطمیه (س)، شفاف سازی را الگویی مناسب به جهت نظارت مردم و رسانه ها بر خدمات دستگاه های اجرای دانست و افزود: استان گیلان در زمینه شفاف سازی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشرو می باشد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به عنوان اولین استان در کشور کلیه تسهیلات پرداختی خود را بر روی پرتال (سایت) این دستگاه اجرایی در معرض نمایش کلیه مردم و اصحاب رسانه قرار داده است.

وی شفاف سازی را از دستورات مستقیم و تاکیدی مقام عالی وزارت دانست و افزود: با توجه به نوع خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جامعه هدف، خود را موظف به شفاف سازی در تمام سطوح برای مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه می دانیم.

علیزاده همچنین با توجه به در پیش بودن دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب از کلیه مدیران به عنوان پیشگامان پاسخگویی به مردم درخواست کرد تا میز خدمت مستقیم و گفتگوی بدون واسطه با مردم را در دستور کار خود قرار داده و دهه فجر را فرصتی مناسب برای کلیه مدیران دانست تا به صورت واحد، میز خدمتی در خور شان جامعه هدف با حضور کلیه مدیران شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

علیزاده با توجه به خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان از کلیه مدیران خواستار حضور در شهرستان ها، به ویژه شهرستان های کم برخوردار شد و اذعان داشت: با توجه به برگزاری شورای هماهنگی مدیران می بایست با توجه به نیاز، جلسات شورای هماهنگی مدیران را در برخی شهرستان ها و یا مراکز خدمات دستگاه های اجرایی به جهت حل مشکلات مردم برگزار کنیم.

در این جلسه شهبازی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان از تفاهم نامه های اشتغال استان و امور اجرایی این صندوق گزارشی کامل خدمت حاضرین ارائه کرد.

سپس هر یک از اعضا با توجه به نوع خدمات دستگاه های متولی در زمینه حمایت از مشاغل و نوع همکاری با صندوق کارآفرینی امید در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف به تبادل نظر پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 17 =