به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ؛ چهلمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیاهکل برگزار شد

0 23

براساس هماهنگی های بعمل آمده ، چهلمین جلسه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس شهرستان با حضور اعضای این ستاد و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در سالن شهید آوینی این فرمانداری برگزار گردید.

عصر کاسپین/ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیاهکل در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد و دیگر دستگاه ها و با تأکید بر کنترل قیمت و توزیع ملزومات بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده ، گفت : رصد توزیع ملزومات بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و کنترل قیمت محصولات باید با جدیت تمام از سوی گشت های بازرسی و نظارت صنوف سلامت محور انجام شود

دکتر قربانی افزود: مردم عزیز شهرستان با استفاده مداوم از ماسک و خودداری از حضور در مکان های شلوغ و عمومی تا ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس ، همکاری لازم را معمول دارند.

وی در ادامه گفت: گسترش همکاری و فعالیت ها در زمینه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت ، پتانسیل و همکاری مردم و اصناف شریف شهرستان در پیشگیری از ویروس کرونا از الزامات است لذا در این خصوص متصدیان اصناف در امر اجرای دستورالعمل های ابلاغی کرونا اهتمام لازم را بعمل آورند.

در ادامه سایر اعضای ستاد، نکته نظرات و گزارش عملکردهای خود را به جلسه ارائه دادند .

قابل ذکر است باتوجه به اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پنجاه و نهمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان ، وضعیت شهرستان سیاهکل از نارنجی به زرد تغییر یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − دوازده =