شرکت گاز استان گیلان با آمادگی کامل به سراغ زمستان می رود

0 18

جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل شرکت و با حضور معاونین و رؤسای واحدهای ستادی و همچنین روسای ادارات گاز شهرستان از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

عصر کاسپین/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت گاز با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع زمستانی سرد و پربارش اظهار داشت: با توجه به تعمیرات انجام شده در نیمه اول سال جاری و همچنین سرویس مستمر ایستگاه ها، با آمادگی کامل به سراغ زمستان خواهیم رفت.

حسین اکبر اظهار داشت: علیرغم سرمای شدید هوا، تنها سه نیروگاه و یکی از کارخانه های سیمان در استان شامل محدودیت مصرف می باشند و گازرسانی به سایر صنایع و بخش های تجاری بدون محدودیت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا افزود: بنا به مصوبه استانداری گیلان، تمامی صنایع استان موظف به داشتن سوخت دوم هستند تا در صورت اعمال محدودیت مصرف و یا قطع گاز، روند تولید آنها دچار اختلال نگردد.

وی درخصوص مکاتبات بعمل آمده با اداره کل راهداری استان برای باز ماندن راه های دسترسی به ایستگاه های تقلیل فشار گاز در زمان بارش برف اظهار داشت: علیرغم این هماهنگی ها، همه ادارات گاز باید با پیمانکاران اجرایی خود برنامه ریزی های لازم را بعمل آورند تا در صورت وقوع مشکل، نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام لازم صورت گیرد.

حسین اکبر با اشاره به نقش پررنگ سپاه و بسیج در زمینه مدیریت بحران در استان گفت: باید همانند سال های گذشته مکاتبات لازم با سپاه برای استفاده از خودروهای دودیفرانسیل و استفاده از نیروهای بسیجی برای رفع قطعی های موردی صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: لازم است کلیه پرسنل شرکت با آمادگی و هوشیاری کامل و نیز در اختیار داشتن سیستم های ارتباطی و سایر تجهیزات آماده مواجهه با بحران باشند.

وی در خاتمه گفت: ما شرایط دشوار بسیاری را در سال های گذشته تجربه نموده ایم و با توفیق الهی و با همت همه شما همکاران تلاشگر، از این زمستان نیز به سلامت عبور می کنیم.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته مدیریت بحران گزارشی از وضعیت آمادگی تجهیزات و کارکنان برای مقابله با شرایط جوی پیش روارائه کردند.

همچنین در این جلسه تمامی رؤسای ادارات گاز شهرستان ها از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشته و گزارشی از وضعیت شهرستان حوزه استحفاظی خود ارائه و آمادگی نیروهای تحت امر جهت مواجهه با شرایط بحرانی را اعلام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =