فرماندار لاهیجان در نشست با نمایندگان وزارت بهداشت مطرح کرد: مردم لاهیجان خواستار ارائه دلایل منطقی و عقلانی در خصوص تجمیع بیمارستان های لاهیجان هستند

0 21

یونس محمودی در دیدار با نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که پیرو درخواست نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در دیدار با مقان عالی وزارت صورت گفت، اظهار داشت: مردم لاهیجان خواستار ارائه دلایل منطقی و عقلانی در خصوص تجمیع بیمارستان های لاهیجان هستند.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جنگ اقتصادی، احداث بیمارستان جدید در لاهیجان امکان پذیر نیست، گفت: می توان با تجهیز، ترمیم و بازسازی نسبت به احیا و راه اندازی مجدد دو بیمارستان ۲۲ آبان و سید الشهدا لاهیجان اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به اینکه هر ادغامی نیازمند مجوز قانونی است، گفت: میتوان با تجهیز امکانات، از دو فضای موجود در لاهیجان بهره گیری آموزشی و بهداشتی کرد.

محمودی خواستار رسیدگی وزارت بهداشت به وضعیت امکانات و تجهیزاتی بیمارستان پیروز لاهیجان شد و گفت: وقتی لاهیجان به عنوان پایلوت شرق گیلان در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا می شود، باید امکانات بیشتر و مناسب تری به این شهر اختصاص داده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =