فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: رفع تصرف ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی فومن | معرفی ۲ متهم ۴۵ و ۵۵ ساله به مرجع قضایی

0 30

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان فومن خبر داد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان فومن خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی در یکی از روستاهای شهرستان فومن، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند افزود: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، ۲ نفر ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را محصور کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از تشکیل پرونده در این راستا خبر داد و گفت: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی ۲ متهم ۴۵ و ۵۵ساله این پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و اذعان داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش زمین‌های تصرف شده، ۴۰ میلیارد ریال است.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: برای مقابله با پدیده زمین‌خواری، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 19 =